Tuesday, March 20, 2012

Kristal Çocuk_Küçük Kurabiye

Dün akşam yemeğe Kurabiye hanım ve ailesini çağırdık. Kurabiye Jr çok hareketli ve yaramaz olduğu için, zor bir gece olacak diye düüşünüyordum. Ancak olamaz böyle bir şey; çocuk sakin, akıllı, daha bir yetişkin havasındaydı.
Masada oturup yemek bile yedi. Sebebi de yorgunlukmuş; zira tüm gün sokakta oynamış! "Yorgunum" demesi de ayrı bir sevimliydi.


Benim notbuku verdim eline, oyun oynuyor. Bana sürekli "beni seyretsene, beni seyretsene" diyor. Tıpkı Bay Kuş gibi, "ben oynayım sen seyret"! Özledim lan.


"Sana komik bir oyun buldum" dediğinde, çocuğa inanmamıştım. Ama biraz seyredince çok güldüm, hakkaten komikliymiş.


Adı: Herkesi Korkut


Şansıma şirket buna ateşduvarı koymamış, kahkaha atarak oynarım ben şimdi, siz de bir deneyin. Tipine bakın şunun!
Bu bölümde, suyun altındaki adamın şnorkel borusuna elmayı düşürüyorsunuz, nefessiz kalınca suyun üzerine çıkıyor. Siz de gidip, korkutuyorsunuz. Bebekler, rahibeler, işçiler, patronlar bir sürüsü var.
Bir de bir ara KFC - Pamela Anderson oyunu açtı. Bildiğin yediğin Maryo Kardeşler tandaslı, Chickenette var, aynı şapkadan giyiyor. KFC, karşı propagandasından ötürü, Pamela Anderson'ı kaçırıyor, civciv Chickenette'in de görevi, Pamela'yı zalim KFCden kurtarmak!! Ağzım açık kaldı. Gerçi ben "selamünaleyküm" diyen Şirin Baba'yı da seyretmiştim.


Bu arada, hiç söyledim mi, daha okula bile gitmeyen bu velet büyüyünce "beyin cerrahı" olmak istiyor. Ameliyat yaptıran oyunlardan oynuyor falan. Öyle işte zamane çocukları, nabcan?!

No comments:

Post a Comment