Thursday, April 24, 2014

İtiraf!

Sevgili C'nin yazısından sonra ben de mim başlattım. Ama okuyan, yazmak isteyen yazsın diye kimseye link vermek yok.

Off.

Ben lise son sınıfta iken, deniz manzaralı okulun 0 rakıma inen merdivenlerinden 3 kız arkadaş bir yerlere gidiyorduk. Servisle gidip gelen kısımdandık, demek ki, başka bir plan varmış.

Evet, Mektupçu desem İzmirliler anlar, işte öyle merdivenlerin yanında bir evin balkonunda kıpkırmızı bir kilim asılı idi. Kocaman kırmızı bir kilim. İçimizden biri çok beğendiğini söyledi. Biz de beğenmiştik. Kim yaptı hatırlamıyorum ama, (ben değilim) "hadi alıp gidelim" teklifi geldi bir an. Ve biz halıyı o fakirhanenin beton balkonundan aşırıp, koşarak aşağı indik. 

Ben o kadar güldüm ki bu rezil halimize, gülmekten altıma işemiştim. Ama azcık valla bak. Duble itiraf! 
Sonra ikisinden birisinin evine gitmiştik, hatırladım. Kilim 3 parçadan oluşmuştu ve biz üç kişiydik. Bağlantı iplerini kesip paylaştık kilimi. Ben bir süre bir plastik torbada sakladım ama sonra dayanamayıp çöpe attım.

Hala utanırım düşündükçe. Çalmanın yanı sıra bir de altıma işemek! Bana temiz iç çamşırı vermişlerdi evet.

Ne ayıp. Bunu burada yazmıştım galiba ama özür dilemek için bir fırsat olsun. Özür dilerim herkesten. Yaptığımız hiç doğru değildi. Üstelik çok da kötü bir gündü benim için. Temizlenmem için yogaya doğrulsam! A, şimdi aklıma geldi, kendi yaptığım smudgestick'i yakıcam.

7 comments:

  1. Merdivenler denize doğru iniyorsa, o kilim rüzgarda uçtu, deniz de kaptı sanmışlardır :) Kimsenin aklına gelmemiştir bir kilimin "kalk gidelim!" diyebileceği :) Canım ananem derdi bu "kalk gidelim demiş.." lafını, bak şimdi..
    İtiraflarımız böylesi olsun be J.! Çocukça yine de.. Ayıp ama tabii, sen yine bi yogaya dur, bloga yakılmış smudgestick fotosu ekle ;)

    ReplyDelete
  2. :)))))

    benim de bir itirafım var ama blogumda yazabilir miyim bilmiyorum..biraz düşüneyim de olmazsa c ile sana özel mail atarım:)))))

    ReplyDelete
  3. Sevgili C, denize giden her yol mubahtir :P
    Sayin gotebey, ben de aksini soylemedim. Ozellikle de bu nedenden oturu pismanim ve kilim sahibinden degil herkesten ozur diledim.
    Sevgili Antrikot'anim, nasil isterseniz :)

    ReplyDelete
  4. Sevgili C, denize giden her yol mubahtir :P
    Sayin gotebey, ben de aksini soylemedim. Ozellikle de bu nedenden oturu pismanim ve kilim sahibinden degil herkesten ozur diledim.
    Sevgili Antrikot'anim, nasil isterseniz :)

    ReplyDelete
  5. Evet evet camlaralti koleji! Emin oldum simdi:) vay be bunu soyleyenlere cok gulerdim ama gercekten su sanal dunya cok garip; nerden nereye!!!

    ReplyDelete
  6. İfşa olmaktan hoşlanmıyorum.
    Beraber mi çaldık?

    ReplyDelete